فرحناز انصاری یک برند شخصی طراحی جواهرات است؛ جواهراتی که ویژگیها و مخاطب خاص خود را دارد و به اصطلاح به آن جواهرات پوشیدنی میگویند. این جواهرات در واقع مجسمههای کوچکی هستند که برای مخاطب نسل جوان و افراد خاص طراحی و ساخته میشود و گرایشات و تفکر خاصی در آنها حاکم است.
با توجه به بریف اولیهای که از سفارش دهنده دریافت شد و همچنین ویژگیهای تصویری نام برند تصمیم بر این شد که لوگویی به سبک مونوگرام(حرف نوشته) برای ایشان طراحی شود که ویژگیهای هندسی در آن لحاظ شده باشد. استفاده از حرف «ف» و «الف» برای ترکیبات متنوع آزمایش شد و در نهایت حروف به فرمی رسید که در قالب یک شش ضلعی قرار میگیرد. این آزمون و خطاها سبب شد تا ایده طراحی لوگوی انعطاف پذیر(Flexible Logo) به ذهن طراح خصور کند که البته با گسترش هویت بصری در آینده امکان استفاده از آن برای سفارش دهنده میسر است.
این لوگو با سه ترکیب عمودی، افقی و مدالی تحویل سفارش دهنده شد که با توجه به موقعیتهای مختلف از آنها بهره برداری نماید.
چقدرررر شیک و زیبا