محمد محسن خضری

طراح نشانه | طراح هویت بصری

محمد محسن خضری

طراح نشانه | طراح هویت بصری

کارگاه مبانی هنرهای تجسمی(2)، موسسه آموزش عالی فردوس، مشهد


مینا ساغریان(بخشی از تمرینات کارگاه مبانی)

با تبریک به همه دانشجویان کارگاه مبانی(2) که با علاقه و تلاش یکی از مهمترین کارگاه های آموزشی خود را به اتمام رساندند.

با این که گسترده بودن گزینه های انتخاب رنگ در آثار تجسمی احتیاج به کسب تجربه واقعی و تصمیم گیری در شرایط و موقعیت ها مختلف دارد، سعی بر این بود با ارائه تمرینات مناسب، این کارگاه را به صورت کاربردی تر هدایت کنم.

امیدوارم حاصل این تلاش برای دیگر کارگاه های درسی و در نهایت کار حرفه ای شما راهگشا باشد.


در این کارگاه سه محور اصلی مد نظر قرار داشت:

1- ارائه مثال و نمونه های متنوع در حیطه رشته گرافیک برای درک تمرینات و تضادهای رنگ.

2- ارائه تمرین های متناسب با رشته و توان دانشجو، با در نظر گرفتن خلاقیت های فردی.

3- کار با نرم افزار با هدف سرعت عمل بالا و تنوع در انتخاب رنگ.


هدفم این است در ترم های آینده سه محور یاد شده را در تمرینات کارگاهی با روش های بهتری دنبال کنم.

به امید دیدار همه شما دانشجویان عزیز در موقعیت ها و مقاطع بالاتر.





نظرات 5 + ارسال نظر
مصــباح 1393/04/04 ساعت 22:37

سلام استاد.
خیلی خیلی ممنـــونم به خاطر همه زحماتتون.
به عنوان کسی که سال دوم هنرستان رو نگذرونده بود، به شدت از این کارگاه استفاده کردمـــــ ^_^

خستـــــه نباشیـــــد

سلام
تشکر

پایان 1393/04/07 ساعت 10:59

سلام استاد
این ترم هم مثل گذشته، زحمات و تلاش فراوان شما بسیار ستودنی بود.
برای من به شخصه، این کارگاه کاربردی ترین کارگاه عملی تا به اینجا بوده...
ممنونم.
با آرزوی موفقیت بیش از پیش برای شما استاد گرامی.

تشکر آقای پایان

محمدیان 1393/04/13 ساعت 12:13

سلام استاد محترم.
این ترم هم مثل گذشته، زحمات و تلاش فراوان شما بسیار ستودنی بود.
ولی استاد نمره ای که دادین خیلی کم بودواقعا من تمتم تلاشم وکردم واس این درس.توکارگاه در حال اجرا درسم بودم.

سلام
تشکر
آرزوی موفقیت شما را دارم.

هاشمی 1393/04/13 ساعت 17:45

slm ostad khste nabashid ba tashakor az zahamat bikaranetoon. in term ham shoma mesle terme pish hameye talasheton dar jahate yadgiriye ma anjam dadin bazam mer30000

تشکر، آرزو دارم شاهد موفقیت های شما و بقیه بچه ها در گرافیک باشم.

نهنگی 1393/04/15 ساعت 13:04

سلام استاد خسته نباشید ممنون از تمام زحمات و تلاشی که این ترم وترم پیش برامون کشیدین. کلاس مفیدی بود من خیلی استفاده کردم ممنون.

سلام. آرزوی موفقیت برای شما دارم.
منم از همکاری با شما و سایر بچه ها احساس رضایت دارم.
همین جدیت را تا انتهای دوره کارشناسی داشته باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد