محمد محسن خضری

طراح نشانه | طراح هویت بصری

محمد محسن خضری

طراح نشانه | طراح هویت بصری

طراحی رنگ در دکوراسیون داخلی

==================================

برای اولین بار در کشور خدمات «مشاوره‌ی رنگ در دکوراسیون داخلی» به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود.

==================================


 -  «مرکز رنگ‌های ترکیبی ریف» برای اولین بار در کشور مشاوره و تست روانشناسی رنگ به صورت رایگان ارائه می‌دهد. این تست کمک می‌کند تا نیازهای شما در مقابل رنگ‌ها بهتر شناخته شود. کارشناسان این مرکز بر اساس نتایج تـست و عـلایق شما، سالـم‌تـرین گزینـه‌هـای رنـگی را پیشنـهاد  مـی‌دهند.
-   بـخـش مشـاوره و طـراحی زیـر نظر علیـرضا طـاهـری مقــدم، عضو انجمن بین‌المللی رنگ آمریکا (ISCC) و برگزار کننده‌ی‌ اولین دوره‌های طـراحی رنـگ (Color Design) در دکـوراسیـون داخـلی مـی ‌باشـد.

-    با توجه به این که هزینه‌های تغییرات در معمـاری و دکوراسیون داخلی بالاست، مشاوران مرکز ریف به شما پیشنهاد می‌کنند تا با انتخاب رنگ مناسب، مشکلات فضای خود را تا حد امکان اصلاح کنید.

-      بر اساس آخرین یافته‌های علمی در زمینـه‌ی «رنگ درمـانی» (Color Therapy)، هر رنگ بر رفتار و سلامت کودک شما اثری متفاوت دارد؛ مشاوران این مرکز با در نظر گرفتن سن، جنس و ویژگی‌های فضـا، بهتـرین گزینه‌ها را پیشنهاد می‌دهند... (برای اطلاعات بیشتر بر روی تصاویر بروشور راست کلیک نموده و view Image را کلیک انتخاب کنید)

------------------------------------

آدرس: حد فاصل وکیل آباد 25 و بلوار دانش آموز(جنب مترو دانش آموز)

مرکز رنگ‌های ترکیبی ریف

361013176

361013177

-----------------------------------

برای دریافت خدمات مشاوره رایگان می‌توانید روزهای دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه از ساعت 18 تا 21 به این مرکز مراجعه نمایید.


فروشگاه رنگ ارکیده (برادران تاجیک)



طراح بروشور: محمد محسن خضری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد